První skupina členů našeho oddílu dorazila na oblíbené místo Bořetínský statek. Po doplnění minerálů a vitamínů jsme vyrazili na kolech na první obhlídku terénu pro naše tréninkové aktivity. Na zpáteční cestě jsme vyzkoušeli teplotu a kvalitu místního rybníčku. Shodně jsme konstatovali, že je dostatečná. Po návratu na statek, kam mezitím přijela další skupina sportovců, jsme do pozdních nočních hodin vytvářeli podrobné tréninkové plány na další dny.
Čtvrteční ráno a hlavně počasí nám naše tréninkové plány změnilo. Je poledne a venku prší a prší a prší a ... A tak jsme se vydali na mototuristický výlet do Kamenice nad Lipou, kde jsme se občerstvili v hostinci U loupežníka Bambitky. Jinak příjemný den byl nakonec zakončen kvůli defektu levého zadního kola pneumatiky Continental 235/45 R17 vozidla F-Modeo 1.9 TDCi v černovickém pneuservisu.
Ale pátek - pátek, ten se vydařil. Celá skupina natěšených sportovců se konečně vydala do přilehlých kopců. Převýšení bylo obrovské, na běžných měřících přístrojích nezaznamenatelné. Během dnešní etapy, která měřila neuvěřitelných 40 km, jsme obdivovali krásy zdejšího kraje (mj. Tvrdolín, Křeč a Hroby) a žasli nad úchvatnými panoramaty. Část mimořádně trénovaných sportovců se vydala na nejvyšší vrchol zdejšího kraje - horu Svidník 2.739 m.n.m. Poté co tato skupina již zdolala vrchol, sešla se s ostatními kolegy v restauraci, kde všichni doplnili energii. Potom jsme se radostně vydali do oblíbené cukrárny, alias kavárny Budík, pro doplnění potřebných cukrů. Při následném návratu do výchozího stanoviště došlo k defektu Mildovy duše. Sehraný tým servisních techniků během několika málo desítek minut Mildovu duši zdárně vyměnil. Zbylý konec etapy tito tři extrémně trénovaní sportovci už zvládli bez dalších problémů. Tento den byl zakončen výtečnou večeří připravenou panem majitelem Matyášem, který unaveným sportovcům ugriloval velmi chutné masíčko. Po doplnění vitamínu B a JG se sportovci nad ránem odebrali do svých postelí - kromě Martičky, která může furt...
V sobotu se vydal celý peloton všech sportovců na závěrečnou etapu, která nás zavedla až - a opět - do Kamenice nad Lipou. Tentokrát v nádražní restauraci, zvládli jsme oběd a doplnili ionty a vitamín B. Počasí nám přálo, a tak jsme zpáteční cestu absolvovali jinou trasou, zkratkou, která sice byla delší, ale o to zábavnější. Žlutý dres nejlepšího závodníka udržela Vinčenza Nybalyjová, která během soustředění dostala přezdívku teta Kateřina.
Cesta domů, do Brna, byla zpestřena hodinovou kolonou na D1, kde skupina sportovců, jedoucí ve vozidle F-Mondeo, napočítala na úseku 114 km celkem 38 pracujících dělníků, z čehož dva byli bagristi.
Olda a spol. zpět